Duktiga jag!

Håller just nu på att städa ur min garderob lite, är så dålig på att göra det. men har faktiskt plockat bort lite kläder. Vissa har jag inte ens använt. Sara jag har ev något som kan intressera dig!


Update

Här är några av kläderna som någon av er kanske vill ha?



Vit skjorta från HM (aldrig använd) Svart halterneck linne från Rhodos, står ingen storlek i det men det är ganska litet iaf.


Randigt halterneck köpt på Rhodos (skrev fel storlek är xs), vitt halterneck köpt på rhodos, kanske en xs-s. Shorts från HM aldrig använda. Halternecklinne från Veromoda, aldrig använt.



Vit klänning/linne köpte i bulgarinen, kanske S. Aldrig använt. Är pärlor längst ner som inte syns på bilden. Klänning HM, använd 1 gång kanske.


Korfta Hm, använd 1 gång. Grå tröjklänning HM, gillar den så mycket, men den är för kort för mig.


Skjortan kanske du vill ha Sara som är ute efter en rutig skjorta. Är iaf från mq. Vittröja från JC. DieselJeans, men känns som att storleken ljuger lite, för dom är mindre än mina strl 27 jeans..!

Ja om någon vill ha nåt hör av er, annars slänger jag det!


/m


Kommentarer
Postat av: Maria

Nä slänga får man ej! Ge till fattiga barn =)

2008-12-07 @ 19:14:33
Postat av: Frida

JAG VILL HA!! Släng inte förran ja kommer hem och sett de! Puss

2008-12-07 @ 19:28:37
Postat av: Ellenor

Ibland är jag här och snokar men jag skriver ingen kommentar förrän det delas ut grejer! Om ingen (typ Frida eller Maria som var här och skrev först) vill ha klänningarna på bild nr 3 eller 4 kan du få en liten slant för dem... :) P & K

2008-12-09 @ 08:04:35
Postat av: Helena

Va fan.. släng inget din lilla slängare där.. jag tar gärna sec hand kläder. Det är ju min nya fattiga stil... hehehoho..

2008-12-11 @ 17:02:36
URL: http://snygghelena.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0