6 dagar kvar

Idag på julklapps bytet på jobbet fick jag två jätte fina ljuslyktor och en trisslott!
Jag blev nöjd.
Ikväll ska jag och mikke till lägenheten och skruva ihop möbler.
Igår var jag och kollade i lägenheten och då var vardagsrummet nästan färdigtapetserat och idag lät det som om att allt skulle vara färdigt. Det ska bli spännande att se hur det blev! Marita ville att jag skulle ta med mig kameran och fota lite också. Jag ska försöka komma ihåg det.
Imorgon får vi lunch här på jobbet det blir julgröt med skinkstut.
Snart får man lite julledighet!
/S


Kommentarer
Postat av: Helena

hänger inte med i svängarna märker jag.. ska du och mikkkkkke flytta ihop?

2008-12-18 @ 17:34:16
URL: http://snygghelena.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0