5 december

Och bara 19 dagar till jul!
Jag kollar på mysteriet på grevholm nu på kvällarna. Det är ju hur roligt som helst.
Jag har alltid funderat på hur dom har gjort scenen där måns tror att han har fångat ett spöke i påsen, och igår så såg jag.


Det som jag fortfarande funderar över är i sunes jul när pappa rudolf ska laga tuss. Hur har dom klippt där när han plockar isär dammsugaren. Jag förstår inte.

Jag har fredagsfika idag så gårdagen gick åt till att baka. Hoppas att det smakar bra nu då.

/S


Kommentarer
Postat av: shull

men I lav båda! tackar! men tell me, hur gör dom? :P

2008-12-05 @ 12:42:38
Postat av: Lina

Ja hur gör dom på mysteriet??

2008-12-05 @ 16:30:48
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0