Fredag!

Jag sitter på jobbet nu och kollar igenom alla mina favorit sidor 100 gånger.
Läste precis Stina-Lee´s blogg.
Hon hade skrivit ett inlägg om att hon skulle till stockholm i helgen. Och det verkar som att hon ev ska bo på samma hotell som vi på jobbet. Någon har även lämnat en kommentar om vårat hotell och det verakar ju vara kanon! Läs.
För några veckor sedan när vi var i övik såg vi även Blondinbella på stan.

Jag längtar tills hotellfrukosten imorgon!
Jag förstår att alla tyckte att det här var jätte intressant :)
/S


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jag såg också att Stina-Lee skulle bo på samma hotell! :D

2008-08-22 @ 16:05:02
URL: http://snorpans.webblogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0