Tisdag

Så var det snart slut på ledigheten och nu väntar två dagar då jag ska jobba över!
Var till lägenheten idag och måttade lite. Badrummet var mindre än jag kom ihåg så där inne får vi nog inte plats med något skåp som jag hade tänkt. Men vi har ju mycket plats i övriga lägenheten där man kan fixa förvaring.
Ska bli så skönt med mer yta!

Nu håller jag på att laga mat, en av mina favorit rätter, spagetti och köttfärssås. Väntar på att Lars ska komma hem, han hade slagit upp skadan på foten igen, stackarn!
Blir nog inget spel för honom i helgen. Jag tänkte förlja med och titta. Bra för då kan jag inte åka in till staden och handla upp lönen , hehe det måste sparas till IKEA.

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0