Theme Hospital

Nu ska jag sätta mig och spela en gammal goding. Nämligen Theme hospital. Spelade jag alltid förut och nu är det dags att testa igen.
Har varit fullt upp på jobbet idag, har suttit tillsammans med Matti och tagit lite teknik samtal.
Lars kom och hälsade på en sväng idag på jobbet, han ska ju snart börja jobba med oss, spännade att se vad han tycker om att jobba där jag arbetar.

Efter jobbet gick jag med Helena på stan (följde med henne via telefon när hon lämnade igen lite grejor, mycket spännade).

Nu vill jag att det ska bli torrt ute så att jag kan börja använda alla mina mya skor.
Jobbar på lördag och nästa vecka jobbar jag 8-18 men sedan får jag en liten minisemester, längtar tills dess.

Näe nu väntar sjukhuset! Hoppas att jag är skitbra!

image971

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0