Söndag

Så var helgen snart slut för de flesta. Men inte för mig. Jag har 2 dagar kvar av min ledighet. Har i alla fall haft en toppen helg. I fredags var jag också ledig, fick inte mycket gjort men Malin och Josse kikade förbi och grattade mig, jag bjöd på lite fika sen blev det lite prat. Efter det var det dags för Afterwork på jobbet, Lars följde också med.
Riktigt lyckad kväll och fick en leka lite också.

Vaknade på lördagen och hade hur ont i huvudet som helst, förstår inte vad det berodde på när jag bara drack några cider kvällen innan, men man börjar väl bli gammal.  Gick i varje fall ut på långpromenad med Sandra först runt anlägget, sen hälsade vi på Sara på jobbet och sedan gick vi upp till kompa och fick oss en varmmacka var.
Solen sken och det var vår i luften.

Bjöd in mig på årets första grillning hos Mamma och Pappa, fläskfilé och potatisgratäng.
Zalla bjöd in till vin och lite prat, så där blev vi kvar nästan till 2 på natten, kul att prata massa gamla minnen och skvallra lite.

Nu sitter jag hemma och funderar på vad jag ska göra idag,ingen sol ute, men blir nog en promenad så småningom, har ett diskberg att ta itu med , men det känns inte lockande.
Tror att jag fortsätter dagen med lite theme Hospital.

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0