Slut på födelsedag

Hemma igen efter en lång och fullspäckad dag. Jobbade till sex och när jag kom hem hade min guldpuppe lagat middag till mig, fläskfilé och potatisgratäng! Gott!
Sen började det ramla in folk, Per, Mange, Sara, Mamma, Pappa, Farmor, Birgitta, Anton, Malin, och Lovisa.
Fick pengar, tallrikar, kuddar, spel, ljuslyktor, 2 linnen, presentkort, lotter, blommor,hjortronsylt. Jätte bra grejer!
Av Lars ska jag få en jacka, men ska få välja ut den själv!
Jag, Sara , Malin och Lovisa testade det nya spelet och spelade upp till bevis. Dagens stora segrare blev Lovisa (jag också på ett litet hörn..) Sen var det bara jag och Sara kvar, Sara fixk spela lite dator och jag diskade och nu har jag precis kommit hem från en promenad vi hade massa att prata om.

Tack för alla fina grattis meddelanden ! Kul att så många har hört av sig.

Imorgon ska det komma en present från Helena och Maria på posten, spännande.

Nu måste jag sova, väntar en lång arbetsdag imorgon men sedan får jag välbehövlig vila 5 dagar i rad är jag ledig!


image986

Kommentarer
Postat av: N u d i s t p o l k a

grattis i efterskott ;]

2008-04-17 @ 00:14:54
URL: http://nudistpolka.blogg.se
Postat av: erika s

Grattis i efterskott hoppas du hade en bra dag gumman! puss puss

2008-04-17 @ 17:46:50

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0