Promenad

Hemma från en lång promenad med Madde, Helena och Maria.
Eller ja, det var Madde jag gick med, Helena pratade jag med på vägen upp mot kompa sen med Maria på vägen hem och där emellan en promenad med Madde, var ute ungefär 2 timmar. Skönt att röra på sig lite.
Nu håller jag på med disk och kollar på tv, tror nästan att jag ska baka lite muffins snart.
Så att vi kan fira lite när Lars kommer hem.

Imorgon ska jag sluta tidigare och åka in till staden med Lars, måste köpa present till Sara!

image968
La in en av Helenas favoritbilder, Maria gillar den också väldigt mycket...

/M

Kommentarer
Postat av: madde

shit..ser riktigt proffsigt ut..kanske ska lägga ner flygvärdinnekarriären och satsa på sången. Melodifestivalen here I come.

2008-04-04 @ 10:05:41
URL: http://madeleinegardmo.blogg.se
Postat av: Marita

Ja det ser ganska proffisigt ut, men frågan är ju hur det lät... :)

2008-04-04 @ 10:19:10
Postat av: Erika

Tack snygging för min fina blogg:) Super!

2008-04-04 @ 13:54:55
URL: http://erikabackstrom.blogg.se
Postat av: Helena

Tack det var väldigt bra att du la in den bilden! Det är den bästa som någonsin tagits på mig!! Puss

2008-04-07 @ 12:22:15

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0