Fy skäms på mig

Har haft fullt upp hela dagen idag. Jobbat, stan, lämnat presenter, promenad och kollat på tv.
Nu har jag tagit lite bilder på nya grejer, men orkar inte lägga in det ikväll. Måste sova.
Imorgon ska vi till Lina , grilla, spel och lite vin.

Vad stressad jag känner mig!
Känns som jag aldrig hinner fixa här hemma, se förjävligt ut. Vi väntar på att få flytta, men måste nog städa undan allt på sin plats ändå. Vet ju inte när flytten blir av ännu.

Jag vill vara duktig och börja springa igen, har mest blivit promenader på slutet. Men nästa vecka då ska jag köra igång igen.
Fick tid idag så snart ska jag få domen, kan jag göra en ögon operation eller inte?!

Ps. såg en snygg väska idag som jag vill ha , men tyvärr kostade den tusen spänn... Bara för att jag bestämt mig för att inte slösa så mycket. ds.

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0