Fredag

Har haft Tommy vid min sida idag , men nu har han dragit.
Skulle ju vara lite driftig och skrev ett mail till Öp-coachen och klagade. Dom hade inte med Tommy , Mackan Salin, Anton eller Adam. Så då skrev jag ett mail och klagade.
Efter en stund får jag ett samtal.
-Hallå?
- Hej det var från everysport.
- Ja ha hej.
-Du skickade ett mailom att truppen avr ofullstänfig.
-Ja det är spelare som är med som inte spelar längre dessutom saknas spelare..
-Vilken befattning har du i klubben?
-Öh, ingen. Men du kan ju prata med tränarna.
- Jag har pratat med sportchefen och han sa att det stämde...
-jaha, men Tommy sitter bredvid mig och ska spela imorgon, dom andra är juniorer som börjat spela i år.

Sen pratade vi lite till. Och tillslut säger han
- Men då fixar jag det. Hälsa Tommy och lycka till imorgon.


hehe. Först lät han ju jätte sur, men sen smälte han och blev glad :)

/M

Kommentarer
Postat av: PM

HAHA! Klockrent! Bra gjort!

2008-04-30 @ 11:09:44
URL: http://stugun.myminicity.com/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0