fredag, lördag och söndag

Fredags: Jag var ledig! Solade, läste , betalade räknigar, städade och lagade mat.
Lördag: Klev upp 6, 15 !! Åkte in till stan med Lina. Var hennes hårmodell hela förmiddagen, det var roligt. Fick en klippning tackar. Sen hade vi gjort oss förtjänt av donken. Hem till lägenheten och gjorde mig i ordning. Sandra hämtade mig, vi for på förfest hos mikkis. Sen tog vi bussen på stan, vi skulle nämligen käka hos ida.
Var där och spelade kort spel och lekte thunder,. Drack tequila med apelsin och kanel. Sen gick vi på krogen.
Söndag: Åkte hem från mikkis vid 12 tiden. Ut på frösön och hämtade grejer som jag ska ha med mig till barca. Åkte hem med mamma till stugun. Jag och marita var ute på promenad.
Ja det var min helg.
/S

Kommentarer
Postat av: frida

barcelona!!! nu är de fan nära alltså=) kommer hem imorn kväll...pusss

2008-04-28 @ 17:20:40

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0