Djungeltrumman

Jag är djungeltrumman idag, det är roligt!

För övrigt tycker jag att tiden går för fort. Jag var ju tänkt att söka skola i år men nu är ju sista anmälningsdagen snart passerad. Ja jag får väl vänta ett år till, då har jag iaf lite mer tid på mig att fundera.
Snart åker vi till Barcelona också, vi är Jag, Sandra, Frida , Brittan och Brittans kompis som jag tror kallas för gabban. Jag som har tänkt att det var så länge kvar tills vi ska åka men nu är det minder än en månad.
Jag fösöker att leva efter en buget nu för att spara in lite pengar, men det går inte så bra. Jag fattar inte vart alla mina pengar tar vägen?!? Och inte blev det bättre utav restskatt.
/S


Kommentarer
Postat av: Frida

BARCELONA BARCELONA WOOWOWOWOWOWO! Hon kallas Gabby=)

2008-04-11 @ 21:32:37

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0