Björn

Jag är livrädd för björnar och läser i Aftonbladet att en mer än en  tredjedel av landets björnar finns i Jämtland.
Inte bra. Åsa berättade precis att björnen som brukar synas till vid elljusspåret hade vaknat upp.
F-n jag är livrädd. Nu blir det till att vara försiktig igen.
Men jag har ju några knep att ta till om jag möter en björn.


-Slänga stenar i skogen åt ett annat håll så björnen blir nyfiken på det istället. (synd att jag inte kan kasta så långt)
-Först ringas någon på mobilen sen sätter jag igång någon låt eller nåt och slänger den åt ett annt håll, björnen blir då nyfiken på det hoppas jag.
-Ta med köttbitar som jag kan ge till björnen så kan den äta kött istället för mig.
- Slänga av mig kläderna när jag springer så att björnen måste stanna hela tiden och lukta, hoppas bara att den inte kan spåra mig och följer med mig hem...

Undra vilken av dessa metoder som jag skulle anväda mig av och om någon fungerar.


/M

Kommentarer
Postat av: Lina

Hädanefter ska jag skratta varje gång du går ut och har fickorna fullproppade med köttbitar.. hahahahahahahaha.. börjar redan nU!

2008-04-15 @ 20:16:38
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se
Postat av: Helena

Jag tycker såklart att allt lät väldigt bra!! Du är ju så smart, vill gärna se dig springandes naken slängandes köttbitar och mobiltelefoner åt alla håll!! hOHOHOHOHO

2008-04-15 @ 22:27:52
URL: http://snygghelena.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0