17 april

Imorse när jag kom på jobbet så låg det en present på mitt bord! Det var ifrån Melina, tack så mycket!
Nu har jag lite choklad tills i eftermiddag om jag blir sugen. Idag jobbar jag till kl 18, sista dgen för kvälls jobb på ett tag. Sen ska jag och marita ut och gå en sväng. Fika hos marita ikväll också! Imorgon är det after work på jobbet, det ska bli roligt. Jag jobbar dock på lördagen så det blir lugnt för min del.
Nästa helg ska jag vara hårmodell åt lina också, tidigt på lördagsmorgon.
Härligt med sol ute! Nu kanske det äntligen blir lite vår.
Anders borde ju snart komma till stugun och tvinga mig att ta första doppet.
Undra om jag ska ringa och skälla på telia idag. Frågan är ju om jag kommer klara av det, måste ju hålla med lina om att dom har trevlig personal.
/S


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0