Kväll med Mamma

Denna kväll har jag tillbringat med Mamma.
Ringde henne och bjöd in mig på mat,
jag fick bestämma så lagade hon.
Blev spagetti och köttfärssås, yummie!
Sen har vi kollat på tv och ätit glass.
Köket är snart klart nu,
blir riktigt bra.

Tror att jag haft feber idag på jobbet har svettats och frusit hela dagen
och huvudet har varit som en bomullsboll...
Men nu är det lite bättre.

Snön har jo kommit också,
återstår att se hur länge den ligger kvar.
Men den ligger just nu som ett vitt täcke över marken.
Det är faktiskt lite skönt med snö, för då är det inte lika mörkt ute.image450
Jag och Mamma, nej vi är inte lik...

Ps, bra att du inte är sur på riktigt, blev ju lite skraj! Ds
/M


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0