Jippi!

Köpte ju en dator i lördags med router och mobiltinternet.
Har tänkt mig för nu och insett att jag inte behöver mobiltinternet.
vad fan ska jag med det till??
Jag har ju bredband hemma.
Ringde och det låter som jag får lämna tillbaka det!
Jihooo... 200:- mindre i månaden att betala.
Känns bra i dessa tider.
Kommer att få leva snålt ett tag nu.
Lönen som jag får imorgon ska räcka till min
shopping i Sthlm i slutet av månaden.

Kvällensplaner...

*Städa
*Diska
*Kolla på tv
*Promenad
*Ica
*Kanske laga någon god mat
/M


Kommentarer
Postat av: Erika

Vet att du blev ledsen när jag inte kunde promenare snygging. Hihi. men har du tid över imorrn tar jag gärna en promme! PUSS

2007-10-24 @ 18:21:02
URL: http://erikabackstrom.blogg.se
Postat av: Malin

Jaha, så här är man alltså någon slags reserv.. jomen då vet man det marita.

2007-10-24 @ 22:13:45
Postat av: Marita

hmmmm.. Hur ska jag ta mig ur denna knipa... Malin du var ingen reserv, det vet du...

2007-10-25 @ 08:29:59
URL: http://maasa.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0