Glad

Känner mig glad just nu.
Undra om det beror på att jag har sprungit som en tok.
Har nyss kommit hem från innebandyträning.
Det är så skönt när man känner att man gett allt.
Blir ju inte så ofta när jag inte har fotbollen längre.
Är tyvärr inte så bra på att röra mig själv.
Och framförallt är jag en lagmänniska, ger allt då.
Om jag tränar ensam däremot då kommer latmasken fram.
Och när jag kom hem hade min puppe gjort mat!
Nu ska jag snart kolla på Desperate eftersom jag missar det imorgon.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, det har du rätt i. LM har vi ju all rätt att vara mäkta stolt över!! Vi kanske tar upp den igen! Det är ju lite lättare nu också med lite modernare teknik

2007-10-15 @ 21:55:51
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0