åh vad det är skönt att bada

NEJ! det är det verkligen inte.
I lördags blåste jag och anders upp till mörtis för ett lite dopp.
blev inte så mycket bada vill jag påstå. Det var så förbannat kallt i vattnet.
Det gjorde riktigt ont. aj aj .
Mamma ringde igår och berättade att jag hade fått brev hem.
1 från hm (kan det vara en räkning IGEN??)
1 tjockt brev från ... folksam. Men varför?
Nu måste jag gå hem och kolla vad det kan vara.

För övrigt så tror jag att jag måste börja skriva någon slags budget.
Mina slantar försvinner ju som smör i solsken.
Och jag vet inte vart.
/S

Kommentarer
Postat av: Lina

Samma här.. vet inte riktigt vad problemet kan vara!

2007-10-18 @ 12:06:11
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0