tidigare idag

kl 14.18
mamma mona ringer.
m: hej vi ska till stan och handla lite, vad vill du ha i julklapp?
s: ja kläder, mössa, vantar, skor, spel, filmer, böcker, sängkläder, handdukar, fonduegryta med mera.
m: okej vi hörs hej
s: hej

kl 16.02
mamma mona ringer igen.
m: hej, du vad är det för skor som du vill ha då?
s: eh alltså ja..
m: jag har hittat ett par jätte fina vill du ha stövlar eller?
s: njas eh
m: jag har hittat ett par här på domus
s: (tyst)
m: och 20 % också!!
s: ja fast jag vill nog inte ha skor i julklapp kom jag på

nära ögat
/S

Kommentarer
Postat av: Maria

Men Sara..skor från domus har du alltid önskat dig!
Mamma Mona är bra go hon =)

2007-11-28 @ 23:07:31
Postat av: poopi

sannerligen nära ögat! haha domus alltså? har dom skor oxå..[inte nog med jeansen] det är ju värre än walmart!

puss .. saknis! haha..saknis! hahaha

2007-11-28 @ 23:18:44
URL: http://ontop.blogg.se
Postat av: hubbli

Mona alltså! I lav!

2007-11-29 @ 11:43:12
Postat av: Lina

Hahaha, best ever. Ska gå på Domus imorron och försöka lista ut vilka skor hon spanade in..

2007-11-29 @ 22:13:02
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0