Hjärter

Lördagkväll.
Sitter ensam i soffan. Lars är och spelar fotbollstennis.
Vi ska äta när han kommer tillbaka och sen får vi se
vad vi hittar på.
Sara är i skogen med Mikke så henne kan jag inte umgås med.

Igår kväll spelade jag, Lina, Sara och Mikke hjärter,
hör och häpna jag kom inte sist!
Haha, har ju haft som princip i många år att jag inte spelar
hjärter men igår så spelade jag.
Slutade med hjärter när jag gick på gymnasiet.
Jag Sara och Mange brukade spela typ varje kväll
och jag kom alltid sist, inga undantag.
Så sedan dess har det inte blivit mkt, men
ska kanske ta upp min karriär igen :).

ja nu ska jag göra lite finlir här hemma.
Kanske tända lite ljus och kolla på tv!

image490
Jag och mitt hjärta

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0