Helgen

Lördag dag: Lunch på pålan med Sara, Maria , sandra och mikkis.
Sen gjorde jag och Maria oss iordning och findrack, Helena ansluter och
vi gör oss skitsnygg. Som vanligt skriver vi på a-lagets kort till tränarna,
det har blivit en tradition

Lördag Eftermiddag: vi beger oss mot strandvägen och där väntar Zalla och
Anders. Vi får fördrink och massa gotta. Efter ett tag kommer även de andra
dvs Sara, Frida, Annso, Sandra och Mikkis.
Då är det lektajm, lite sånglekar, staffeter , jätte skoj!
Mitt lag kammade hem segern! Jihoo.

Lördagkväll:Vi kom ner i tid för engångs skull. Så vi fick sitta tillsammans allihopa.
Jag startar drickningen nere på nornan med 2 glas vatten. Kände att det gått lite väl snabbt.
Men sedan var det bara att fortsätta. Vi åt, gick på toa, kollade på prisutdelning, jag fick
pris, såg på sturs uppträdande. Sedan var det dags för dans och innan man visste ordet av det
så var kvällen slut. Tiden går så snabbt när man har roligt.
Vi dansade heeeela kvällen.


Lördag Natt; Först blev det fika hos zalla, lite mackor m.m. Sedan gick jag Helena och
Gunnar vidare till mig och Lars. Där var Per Malin och Lars. Så då gjorde vi några
Plåtar varmamackor och sen blev det sängen!!!!!

Söndag; Slapp och lite fika hos Helena.

Måndag: Och nu har alla åkt igen.....
TRIST

/M

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja men de tycker jag med! och lunginflamation :)

2007-11-06 @ 09:14:53
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0