filmer

Jag och mikke har hyrt en hel del filmer på sista tiden. t.ex.

shooter- helt ok, fast jag somnade så mikke fick berätta slutet.
revolver- lite konstig fast ändå en bra film.
alpha dog- såg vi igår, men fy faan. jag tyckte att den var hemsk.
unknown- såg vi också igår. den var lite annorlunda och bra.
pirates 3- ok jag såg den inte. jag har sett den 1 gång, det räcker.
oceans 13- kanske inte riktigt lika bra som dom 2 tidigare
harsh times- blä haha cp film
parfymen- som anders sa en ""sara-film"" jätte bra men jag gillade inte slutet.
the prestige- mycket bra. sen är jag ganska nöjd att jag listade ut en sak !
illusionisten- lite samma stuk som the prestige. men sämre
zodiac- lite lång och seg. gick att se
wind chill- skräckfilm och rat
perfect stranger- kanske det blir ikväll
/S


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja men visst blandar man ihop illusionisten och the prestige

2007-11-19 @ 11:26:34
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0