74 310

Så var man tillbaka efter en shoppingrunda.
Men lämnade igen ganska mkt som jag köpte igår.
Så har inte spenderat så mkt pengar.
Hände en väldigt lustig sak iaf.
När man ska gå till solna här ifrån
karolinska är det bara att följa en väg,
den är rak och man ser vart man ska gå.
Vägen dit var ju inga problem.
Men när jag gick hem vet jag inte vad som hände.
Började iaf att gå på samma väg som jag kom dit på.
Men efter ett tag märkte jag att vägen blev smalare och det var massa
gravstenar överallt.
Jag kände inte alls igen att jag gått där.
Men fortsatte att gå, sen märker jag
att karolinska närmare sig, men på fel sida!?
Jag har alltså på nåt sätt, hamnat på en väg som går på andra sidan...
haha, vet fan inte hur,
Tur att man kände igen sig ändå och hittade hit...
Utan att ringa Helena tom.
Måste fråga henne vart fan jag gick... !

/M


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0