Update från 30/4

Sara, Anders, Madde, Ellenor och Per kom hit och vi åt en väldigt god buffé. Per sa tom att det var bättre än grillat och det är ju inget dåligt betyg.


Madde gjorde pajen och Anders efterrätten.
Efter god mat och dryck spelade vi lite spel, drack lite mer och sjöng karaoke (Jag sjöng inte)



Vi fick även fin besök från stan. Saras snälla kompisar Sandra och Mikkis (undrar hur hon stavar sitt namn).

 

Sedan fortsatte kvällen hos Steffo, Hmm vad som hände där har jag mindre koll på. Men jag dansade mest och lyckades ta några snygging bilder... haha.. Syns kanske vilket tillstånd man var i.



Tilläggas bör att Tisdagen tillbringade jag på toaletten, men hade en guldis som brydde sig om mig. Blev lite piggare framåt kvällskvisten, då kom Sara och Anders och tog hand om mig (Tack). Inte förrän tio på kvällen kände jag mig som en människa och kunde röra mig utan att må illa.

Som man bäddar får man ligga. Men roligt hade jag! Tack alla för en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: madde

hola. sköna bilder. nu bär det av mot storstan igen här :) see you baby! kanske en prommis på sön eller mån?
pusspuss

2007-05-03 @ 10:14:45
Postat av: Ellenor

Hi babe. Tjusiga bilder som sagt. Fin blev du i håret också! Puss

2007-05-03 @ 18:31:37

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0