På besök i stan

Igår blev jag väckt av Sara, hon ringde och frågade om jag ville följa med henne och Mamma till stan. Det var ett erbjudande som jag inte kunde tacka nej till. Åkte in och handlade en massa. Men det bästa med denna shoppingtur var att Sara betalade det mesta. Hon hade nämligen inte köpt klart födelsedagspresent till mig!

Sara betalade denna snygga bikinin.

 

Sen fick jag ett snyggt linne


Själv betalade jag detta linne, Sara hittade det, hon köpte ett svart och jag ett vitt.


Sen gick vi och fikade med Mamma, då träffade vi snygga Zalla! Roligt.

På vägen hem inträffade en rolig grej, haha, vi fick punktering.
Först hade vi problem att fälla ut domkraften, sen att skruva ut muttrarna, men Pappa kom och hjälpte oss.

Nu ska jag ut på promenix

Kommentarer
Postat av: poopi

amen det vita linnet var ju assnyggt!!

2007-05-13 @ 21:36:47
URL: http://ontop.blogg.se
Postat av: Marota

Ja eller hur! Love it!
Tänka sig att det var Sara som lyckades hitta det!

2007-05-13 @ 21:52:11
Postat av: Maria

Snygg shopping!

2007-05-15 @ 21:37:56
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0