Soldag

Idag har det varit lika varmt som igår. Vaknade upp imorse och mådde oväntat bra. Gick och solade lite, sen drog jag och Sara ner till gamlakyrkan och kollade på vattnet.
Det blåste lite men det var skönt...
image126

Sen var det dags för mig att inta min roll som tränare, jag och Lovisa gick till IP lite tidigare än vanligt, skönt lite osv (Lovve gjorde ett nickmål på mitt inlägg) Blev dessutom lite bränd när vi var på IP även fast klockan var fem.

Blev som tur var hem bjuden på middag, grillat såklart.
Sen begav jag och Sara oss ut på en promenad, kompa var målet.
där var alla grabbar och solade och badade. Även fast klockan var åtta på kvällen.



Jag tog faktiskt mitt första dopp för året. Underbart härligt faktiskt. Var skönt. Sen åkte vi lite båt också.

image133

Detta har varit en kanon helg!
Nu ska jag göra mig klar för sängen

Kommentarer
Postat av: poopi

..men alltså.! jag hatar eran blogg. jag bölar mer och mer o mer för varje inlägg ni skriver!!
PUPPA!!!

2007-06-04 @ 22:17:23
URL: http://ontop.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0