Sol i Midsommar

Ja, det ser ju lovande ut i aftonbladet.
Kanske det för en gångs skull ska vara fint väder på midsommar.
Vore ju härligt.
Sitter på jobbet nu,
det ringer hela tiden, men nu har jag suttit ledig i nån minut , peppar peppar.

Imorgon är det Sommarfest här på jobbet ,
(kul nu är det kö igen....)
jag ska till optikern och kolla upp mina ögon....

Men nu jobb...


Fint på fredag, hoppas att prognosen stämmer, fast iofs några grader varmare
vore ju inte helt fel.

Update: Det roliga är att nu har vädret ändrats, och då ändrades även bilden som jag
snott från aftonbladet... haha. så då bör man alltså kunna följa vädret på fredag
här på bloggen. När jag la in bilden var det nämligen strålade sol.
Fan, varför försvann den. Det var inget regn på den första kartan...
Dom kan ju inte hålla på och ändra prognosen....


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0