Optikern

Idag var det meningen att jag skulle till optikern och kolla hur mina ögon mår efter ett år utan linser.
Allting var planerat perfekt , för jag skulle in med bilen på besiktning.
Lars hade fixat så att Mikke skulle besikta bilen och jag kunde gå i lugn och ro på stan
gå till optikern och slippa besikta bilen.

Men vad händer, jo jag får ett samtal från synoptik och dom säger att jag inte kan komma
i eftermiddag för min optiker är inte där, han är hemma av  familjeskäl.
Så nu har jag fått en ny tid nästa vecka, jobbigt, eftersom det är så svårt
att vara ledig nu. Det ringer så mycket.

Men mitt dilemma nu är om jag ska låta Mikke besikta bilen ändå,
så att jag hinner gå på stan. Lovade nämligen attt jag skulle
komma tillbaka till jobbet.

Men jag kan väl inte låta Mikke besikta bilen ändå, så att jag kan gå på stan ?
Skulle ju kännas lite dumt... hihi.

men får se hur jag gör. Får väl inte gå p stan idag, bara en snabbis kanske.



Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0