Optikerbesök

Idag blåste jag in till staden, tog med mig Maria.
Skulle ju till mina kära optiker och kolla hur det stod till med mina ögon.
Och det gick gick väl bra, men inga linser än.
Men förhoppningsvis till hösten då det kommer en ny sort som ska passa mina ögon.

Men det såg iaf mycket bättre ut nu än när jag var där för ett år sedan.
Känns väldig bra att det är på rätt väg. Synen hade dessutom förbättrats.

Men jag kunde ju inte gå därifrån utan att köpa något.
Så jag bestämde mig för att köpa ett par solglasögon med
styrka i glasen. Blev ett dyrt kalas, men jag hoppas att jag blir nöjd.
Maria sa iaf att solisarna var snygga, så det är hennes fel om det ser hemskt ut...

Nu sitter jag på jobbet och det vankas sommarfest.
Sara är nog hemma på byn igen, spännande att se hennes inköp.

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0