Midsommarafton i bilder....


image169

Vi åt middag I mörtis tillsammans med släkten, som vanligt alltså.

image170

Här är maten som blev kvar efter måltiden...
Hur gott som helst var det!



Frida ser lite sur ut, men det var hon inte!



Tävlingsdags, Petter hade ordnat 5 kamp. Mikke pajjade kärran som man skulle dra.
hejja hejja!

image175

Vätskepåfyllning,
jag Sara Jonka och Perra började gå ner mot kompa, sjävklart hade vi med oss vätska!



När vi kom till Kompa var partyt i full gång.
Det blev bad i tunna och älven, eldning, tävling, dans sång och Musik.
Mycket trevligt!



Malin och jag på mitt hemligaställe...



Jonka blev i slängd i badtunnan med kläderna på, men lika glad var han för det.
Har hört rykten om att han cyklade på byn i kalsonger...  :)

Tack för en trevilg afton alla som var där!

Nu ska jag äta jordgubbar!

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0