I Stockholm

Nu har jag och anders kommit fram till stockholm. Anders är och duschar så jag passar på att låna hans dator lite.
Ikväll ska vi bara ta det lugnt, det ska bli skönt för det har varit ganska mycket att göra dom senaste dagarna.
2 st kändisar har jag bara sett än. Först såg jag Niklas Alexandersson som kom och spatserade på stan, sen idag på arlanda såg jag Anja Pärson. lite saker som har hänt.
Har varit på liseberg. Åkte farliga karuseller tex uppswinget. Oh my god. aldrig mer.
Har varit på mamma mia. förjävla bra alltså. Tur att man har inhandlat ett texthäfte så att man kan sjunga lite.
Har varit på stan massor men jag hittar ingenstans.
Hälsat på anna och hennes sambos och vänner. en massa jämtar och skåningar var det.
Har varit på krogen och druckit lite. en och en annan dans rev man av å.
mm.
imorgon ska jag och anders handla massor. sen är det justin på tisdag. På onsdag tar jag flyget hem. jaja 
/S


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0