Grillning hos Zalla...

Framåt kvällen blev det dags för grillning hos zalla som på den gamla goda tiden.
Det var mycket trevligt och gott.
image143
Vilka snyggingar...!

    Alla till bords.
 
Efter maten kom Maria också till Strandvägen. Hon hade jobbat.



Anders poserar...!!!

Sen var det så klart dags att blanda lite sommardrinkar

image148

Mycket goda srinkar som synes.

Efter måltiden ramlade det in lite mer folk, bla Lars, Mikke, Erika och Sandra.


Älsklingen var lite bränd i ansiktet efter en heldag på älven...!

image157



Fick många vackra kort denna kväll. Ska uppdatera lite bättre sen. Nu ska jag gå och kolla hur det är med Lars, för han mår lite dåligt, men tror att han har lyckats somna.

/ M




Kommentarer
Postat av: Malin

Men gud vad roligt!! är så sur över att jag missade storslokenpartyt.

2007-06-11 @ 18:59:40
Postat av: Marita

Ja där missade du något faktiskt! Saknade dig!

2007-06-11 @ 23:12:04
Postat av: poopi

..aaah! vilka härliga bilder.. nu behöver jag ju iallafall inte böla när jag är in på bloggen eran.. för nu var jag ju me! ! ! snart midsommar. what´s up then?
pussar!

2007-06-12 @ 22:22:31
URL: http://ontop.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0