Solisar

image210

Igår åkte jag in till stan och hämtade mina solisar.
Väntade på ett sms från synoptik som jag skulle få när de var klara.
Men sms:et kom aldrig, ringde och frågade och de var klara för hämtning.
Såg inte ut riktigt som jag trodde,
och jag passar inte så bra i dem.
Men nu får jag så lov att använda mina nya brillor !

Blev även en del annat uträttat på staden.
Köpte lite strumpbyxor och leggings.


Sen slog jag till och köpte en klänning och ett skärp!

image216  

Åt på via Grande med Sara, Lina, Lovve och Per.
De skulle vidare på Harry Potter, men jag åkte hem istället.

image219

Idag har jag varit på Ip en sväng med Malin, vi åt jordgubbar och kollade på fotboll.
Passade dessutom på att inviga solisarna. Måste in och justera dem,
för det sitter inte kvar på mig nu!

Nu blir det snart grillning med Mamma och Pappa.
Kanske lite vin?!

/M



Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0