Semester förr

Snart börjar jag jobba igen.
Ledigheten har bara försvunnit!
Har inte hunnit gjort så mycket,
men har iaf vilat upp mig.

Kommer ihåg när jag och Sara var yngre och skulle på semester med Mamma och Pappa.
Alltid bilsemester (förutom en gång , tåg till gbg).
Vi åkte nästan alltid norrut (Pappa ville det).
Älskade på morgonen innan vi skulle åka,
Mamma stod och Packade ihop fika,
Pappa körde alltid fram bilen till bron så att vi skulle slippa bära packningen så långt.
Jag och Sara hade en speciell procedur som vi gjorde varje år.
Vi tog våra cyklar och cyklade igenom hela gatan samtidigt skrek vi hejdå till alla hus...
Haha, det var tider det.

Inget sådant på några år nu....

image221
Tre kusiner på Nyårsafton.

Ska leka med Maria och Helena sen, tror det blir fika på bagis!

/M

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Amen Girls....gammal en bild!!!

2007-07-18 @ 22:54:23

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0