Mina nyfunna vänner

Härom dagen hörde jag ett kvitter från balkongen.
Jag kollade ut och såg att det satt 2 fåglar och kollade på mig.
Djurvän som man är så gav jag självklart dom lite mat.
Men dom kom inte tillbaka något mer den dagen,
Men idag hörde jag ett kvitter igen och där satt dom!

Snabbt ut med mat och nu kom dom tillbaka och åt!

image249

Pippin som syns på bilden blev matad av den andra pippin.
Vet inte varför, han blev matad samtidigt kvittrade han och vickade på stjärten.
Vilka sötisar. hoppas att dom kommer imorgon också.
Synd att dom är rädd för mig!
/M

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad snäll du är Marita :)

2007-08-01 @ 11:43:28
Postat av: Marita

ja , jag har mina stunder.

2007-08-01 @ 16:12:45

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0