Första semesterdagen avklarad

Har haft fullt upp hela dagen idag. Först tog vi itu med städningen (äntligen! ),
vi pantade, åkte till återvinningen med papper glas m.m.
Sen för att fira att det var semester åt vi på brogrillen.
Bilen har vi hunnit med att städa utvändigt.


Nu har vi nyss kommit hem från kompa, jag Sara och Lars åkte och hälsade på Mange. Först var han trevlig och bjöd oss på kräm....

image191

Smarrig rabarberkräm som Manges Mormor tillagat

Efter krämen var det dags att spela golf. haha,
Resultatet spelar ingen roll, huvudsaken är att det var skoj.
Med andra ord, jag vann alltså inte, jag kom sist....
Vilket jag inte enbart gjorde i golftävlingen utan lyckades med bedriften
att kamma hem 2 sista placeringar.... Förlorade i Plump också...

Ingen vinnar dag idag alltså.


Lars ska slå ett utslag



Mange visar vart man ska lägga bollen

En väldigt lyckad dag.

Nu ska jag ta reda på all tvätt som jag tvättat och läsa lite i min bok!

/M

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag såg allt att ni hade tvättat bilen! :) gick nyss förbi er, den glänste så fint :p

2007-07-02 @ 23:22:40

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0