Första dagen på jobbet

......och självklart skiner solen ute.
Men det var ju väntat.
Har gått bra att jobba iaf, förutom några små missöden i början av arbetsdagen.

Det bästa är att det är så lugnt, så kanske kanske får jag ledigt på fredag.

Helgen har varit kanon bra förutom lördag på dan.
Mådde inte så bra då.

Fredagen var jag på 40 årsfest, gjorde kanske bort mig lite men men.
Och i lördags blev det stråket med mina underbara vänner.
Var inte riktigt på G,
men mina fina kompisar passade upp mig...
Kanske ska be Maria skicka någon bild som hon tog på mig...
Såg nog sliten ut. Haha.

Ska lägga in lite bilder från helgen ikväll. Jobbar dock till sex.
Lars ska nog in till stan och partaja så jag får en lugn hemmakväll.

/M


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0