Puppe tillbaka

Nu har äntligen lars kommit hem från staden!
Så nu påbörjar vi våran julledighet tillsammans.
Den startar med fika hos Farmor, sen ikväll ska
vi till Ante och Melina.
Sara ringde mig förut, tror att hon och Mikke hade
lite att göra. Hon försökte med alla medel att bjuda in
sig till mig, haha. Men om man inte kan säga rakt ut vad man
är ute efter då får man slita lite...

Mår lite dåligt över en sak, lyckades nämligen med bedriften
att göra ett hjärtformat brännmärke igår, på bordet. Det
värsta är att bordet är ju inte vårat, utan hör till lägeneheten.
Men det är väl bara att fixa det när vi ska flytta.
Hatar när man lyckas med onödiga saker,
får sån ångest och undrar vad fan man tänkte...
Men det är ju lätt att vara efterklok.
Hade tänt ett ljus (som jag fått av zalla när jag var liten)
Ljuset var hjärtformat och i ett metall hjärta. Veken
var lite klen och slockande bara, så jag la dit en tändsticka
också, för att få lite sprutt. Och det fick jag, ljuset brann så fint.
Lät det brinna ut och tänkte inte mer på det. Men sen igår fick
jag till min förfäran syn på ett brännmärke och upptäckte att
metallen nu var svart. Hmmm blev nog lite för varmt.....

jaja.
Nu ska jag återgå till mina sysslor..:)
image584


/M


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0