Natt

Sitter ensam i soffan. Har nyss avslutat inslagning av julklappar.
Har gjort jätte fina Julklappar i år faktiskt.
Vet inte om insidan är så bra,men omslaget är ju snyggt iaf!

Var på Luciatåget ner på Nornan förut med Lina,
vi satt och bedömde sången. Caroline sjunger såååå fiiint!Tänk om jag kunde ta en ton rätt iaf. Vi blev lite impad i början när vi hörde att det var stämma på Lucia låten,men det var bara det på den låten. Synd, det är fint med olika stämmor. Jag blir så nostalgisk när jag ser på Luciatåget, tänker tillbaka på när jag var med (även fast jag inte kan sjunga). Det värsta var början och slutet när man gick vid publiken och sjöng (mimade i mitt fall). När man var på väg upp hördes knappt någon sång, sedan när man står tillsammans på scenen vågar man sjunga ut mer...

Men nu kanske man skulle ta och sova är ju en dag imorgon också. Men jag ska sluta tidigare, ska på stan och handla färdigt julklapparna.

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0