Några av mina inköp

 Ljuslyktor från indiska

Kuddar från Indiska och Ikea

 Lite Julklappar och julpapper blev det också.

Korgar där jag kan ha massa rat.

Påslakan i Satin som passar i juletider.

Ett paljettlinne och ett par shorts... kanske något för julfesten?!

 En stickad tröja...

Lyktor som jag ska ha på balkongen.

Åh vad jag har mycket att göra...
Har börjat lite smått, men det går inte undan.
Lars är och jobbar, så nu ska jag få sova ensam i en månad , trist.

Jag , Lina och Salka var på promenad förut.
Men stegräknaren är ju mongis när man går ute.
Fick typ inga steg på promenaden, men nu när jag
gått omkring hemma så får jag !
Ja nu ska jag försöka pyssla undan lite till!

image524
Saknar dig puppe!


/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0