.måndag.

Skönt att dagen äntligen är över.
Har varit en tung dag.
Trött som tusan och på dåligt humör.
Har iaf varit på promenad med Lina och Salken,
då blev jag lite gladare.

Sitter och kollar på stridspiloterna eller vad det nu heter.
Jag skulle ju aldrig kunna vara pilot,
dels pga min dåliga syn och sen klarar
jag ju knappt av att landa, får så ont i öronen.
Förstår inte hur Madde klarar av att trippa omkring på
ett plan, jag brukar sitta och grina vid landning... Haha, men det är väl
jag som är känslig eller nåt.

image569


Efter julen får det bli sommar igen :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Men innan sommaren ska Marita & Sara äta tårta hos mig =) Puss

2007-12-17 @ 23:28:37

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0