Lördag

Hemma och nyss uppstigen! Skönt det var att sova ut för en gångs skull. Nu ska jag plocka ihop lite här hemma , sen ska jag bege mig mot pålan och pynta mitt rum lite. Lars är och spelar cup. Han var så gullig imorse när han klev upp. För det första brukar han ju ligga och dra sig tills han ska åka typ. Men inte denna morgon, han klev upp när klockan ringde, åt frukost, tände ljus och lyssnade på musik. Gullpuppe.

Undra vad man ska ha på sig ikväll då... ingen aning än faktiskt.

Var ju på stan en sväng igår, men det var inte lång stund. Smart drag att åka dit med massa grabbar. Först tjatades det om mat, sen åt vi, efter maten tänkte jag att jag skulle passa på att gå själv så att jag hann kolla i någon affär. När jag gått själv i en kvart ringer Lars och säger att dom är på väg till bilen... haha

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0