en dag kvar

Sen får jag julledigt!
Ska bli så skönt att få ledigt några dagar. Har inte så mkt planerat, men det är bra,
får ta dagarna som dom kommer. Frågan är ju om man ska gå på krogen på juldagen
eller inte, tåls att fundera på. Vill men ändå inte.
Var på julkonsert förut. Det var väldigt stämningsfullt och även lite småroliga inslag.
Saknade vissa sånger, men det är ju bara eftersom jag vill att allt ska vara sig likt vid julen.
Vill höra alla sånger som var med när jag var liten ju... !
Sitter nu och kollar på satc, min favvo serie och nu är det ett avsnitt som jag gillar extra mkt.
Har ju boxen så det händer inte så ofta att jag kollar när det går på tvn.
Nu ska jag kolla på det här, sen sova!
Tack Lina för att du köpte ljus till mig!

image576
Salken kollar på fotboll

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0