Bilder...

I fredags var det Julfest med jobbet.
Bussresa till strömsnäs och där
serverades julbord m.m.
Blev en riktigt trevlig kväll.


image546

Det var lite tävlingar, mitt lag vann såklart!
Jag fick ett extrapris eftersom jag var så duktig!

image547

Sen blev det buss resa till stan...

Vaknad på lördag morgon och mådde pyton.
Var meningen att vi skulle ner på stan ganska tidigt.
Men sara fick åka utan mig.
Men efter att ha sovit en stund lyckades även jag
med bedriften att ta mig till stan (gick tom).

Väl på stan mötte vi upp lina för lite shopping och fika.

Sen bar det av mot frösön, där vankades
tacos, spel och skratt!





Och efter det blev det en runda på Olearys, men vi gick mest bara omkring...

Men en mycket rolig helg iaf.
Åh,skulle städa idag, men har bara hunnit diska och laga mat...

/M


Kommentarer
Postat av: Sandris

Va kul de ser ut som vi har ;P haha muntert!

2007-12-10 @ 12:58:58
Postat av: Lina

Men skojar du med mig.. fy fan vad fet jag såg ut på första bilden aahahaha jag dör

2007-12-10 @ 23:32:02
URL: http://fuckinfabulous,blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0