Valborgsmässoafton

Efter mycket möda och stort besvär har vi äntligen kommit fram till vart vi ska vara ikväll. Blir hos mig. Knytkalas.
Jag tror att jag och Sara ska ha göra Zallas ingefärakyckling, potatissallad, tsatsiki och grönsallad.  Sen blir det väl lite spel osv.
Sitter på jobbet nu, känns som att alla är ledig utom jag. Fick ju göra ett ryck igår efter vi varit på besök hos Steffo. Var ju tvungen att dammsuga och skura golven. Så jag var inte i säng förrän efter ett. Men är ändå pigg som en lärka.

Nu vill jag bara att denna j*kla klämdag ska ta slut...

                                                                                                         


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0