Snart helg.

Sitter ensam kvar nu. Efter jag har slutat bär det av mot staden. Får se om det blir en tripp på Learys med Madde m.f

Har med mig lite fredagsgotta Physalis... mmm!



Nu har snön börjat smälta ute, kanske kommer värmen tillbaka...!
Ska till Åre imorgon , Lars mormor har fyllt år och hon fick en helg i Åre i present.
Så vi ska dit och bada sen ska vi få middag också.
Så imorgon får min nya bikini från HM göra debut...                   

Synd att man inte hunnit jobba på någon solbränna än... Men ska ta en tripp till solarieöarna ikväll när jag kommer till staden.

Kommentarer
Postat av: poopi

men åååh! vilken lyx. jag vill oxå til Åre och bada och äta finmiddag!

2007-04-20 @ 17:12:20
URL: http://ontop.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0