Helgen

På fredagen bar det av in till stan. Jag och Lars sov hos Sara, mysigt. Saras nya nic "kräftan"...
Lördagen blev det en sväng på stan för mig, lyckades handla en turkosklänning (eller vad nu är) Och ett par vita byxor...! Härlig sommaroutfit!

Fotboll, och sedan Åre. Vi badade på HolidayClub sen var vi i en stuga med Lars familj, mat och spel. Men vi drog hem på kvällen. Jag var ett blindstyre när vi badade hade nämligen inte mina glasses! men det gick bra ändå.

Idag har varit en slappdag. Men har iaf hunnit med endel i helgen.

Helgens roligaste: När Sara får syn på en klassis från Stugun.
- Tja (Sara)
Personen i fråga hör inte eller ignorerar, Sara vill inte ge upp än. Hon rycker tag i personen i jackan
- Men ****** (namnet)(Sara) Men Sara får fortfarande ingen respons... Den enda som reagerar är personen som klassisen går med! Ha ha, Sara blev alltså dissad... Ja vem kan det nu vara som hon blev dissad av ledtråd Snail

Helgen tråkigaste: Jag har tappat min kort grej, har ingen aning om vart den är, har letat som en galning. Snälla kom fram! Vet att det inte kommer att dyka upp förrän jag spärrat alla kort och beställt ett nytt körkort.

Kommentarer
Postat av: poopi

hahahahahaahaha.. I die! jag skulle vilja sett!!

jag har skaffat slinghetta nu.. ah.! kommer nog hem på måndagen 30 april. vad är era planer på sista?

puss

2007-04-22 @ 18:37:13
URL: http://ontop.blogg.se
Postat av: Marita

Hi hi! Ja du skulle ha sett alltså. En fröjd för ögat.

Inget planerat än... Hmmm! Vad kan man hitta på? Härligt om du skulle hinna med att ljusa upp mitt hår!

2007-04-22 @ 20:39:13
Postat av: Malin

Haha, det va roligt. Men jag förstog inte ledtråden?

2007-05-03 @ 17:32:35
Postat av: Malin

Hahah, det va roligt. Men jag förstår inte ledtråden?

2007-05-03 @ 17:33:48

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0