Halloj!

Är hos syster just nu och har kollat in våran nya blogg. Amen du vet ju!
En annan kan ju inte med, tuur att man får hjälp.
Har varit i stan idag och shoppat passionfrukt till maritas tårta (nej det fanns ej på ica stugun)
Synd att tårtan inte kommer vara lika god som orginalet. hemligt hemligt. Anders we´ll never tell! V
Jag tror att jag lider av ett fettberoende, eller ja det har jag väl gjort länge. Men nu har jag börjat fatta det. pizza, hamburgare, strips, bea, chips och dip yummie! Jag har även köpt en brun jacka. bra. Hockey snart. Heja MoDo!

image8

Kommentarer
Postat av: poopi

..haha no no. we´ll never tell.. vi skulle ju bli bagare vi.!

go modo.

2007-04-14 @ 22:03:01
URL: http://ontop.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0