Fredag

Sitter på jobbet. Dom ringer som galningar idag. Alla vill betala ut lån, har superbråttom, gör fel och behöver hjälp.
Men just nu blev det en lugn stund faktiskt.

Helg snart, långhelg för vissa men inte för mig. Jag har turen att jobba på Måndag. Snart dags för Sara att börja här. Undra vart det ska sluta. Har berättat för mina kollegor att hon har kort stubin och brukar slå mig när hon blir arg. Så dom är lite orolig ...

Nu dags för Lunch!

image15  <---- Sara när hon är förbannad på mig...

Kommentarer
Postat av: zalla

Men hej hallå!! Visste inte att du bloggade.. Kul kul.. Haha!! Hoppas allt är bra.. Saknar dig..PUsspuss

2007-04-27 @ 13:43:53
URL: http://zalla.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0